5 lutego 2015

OWSIANA KRAJANKA Z ANANASEM

Owsiana krajanka to świetne ciasto, które może zastąpić śniadaniową owsiankę! :)

Tym razem użyte przeze mnie składniki są bardzo proste i nieskomplikowane, mało wyszukane, a jednocześnie efekt był satysfakcjonujący.

Ciasto zjadłam popijając koktajlem owocowym i uwierzcie, że był to świetny pomysł! :)


Składniki:
  • 150g kaszy owsianej
  • 6 łyżek płatków owsianych (firmy OWOCOWY RAJ)*
  • 3 łyżki lnu mielonego
  • 2 banany
  • 2 szklanki mleka
  • 2 łyżeczki stevi
  • kilka plastrów ananasa

Przygotowanie:
  1. Kaszę owsianą ugotować w mleku z dodatkiem stevi i odstawić do wystygnięcia.
  2. Płatki owsiane zmielić na mąkę.
  3. Banany zblendować.
  4. Len zalać 8 łyżkami wrzącej wody, wymieszać i odstawić na kilka minut.
  5. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszać, a następnie przełożyć do formy, a na wierzch wyłożyć kawałki ananasa.
  6. Całość piec około 30 minut w 190 stopniach.
Sycący, pożywny i pyszny kawałek ciasta gotowy! :)


*Każdy czytelnik mojego bloga, zamawiając produkty w sklepie internetowym OWOCOWY RAJ, otrzyma 10zł rabatu wpisując kod "FOODMANIA10" przy finalizacji zamówienia w koszyku)!!!
 
Kalorie:
Całość (15 kawałków)- ok. 1280kcal
1 kawałek- ok.85kcal

25 komentarzy:

  1. takie ciacho to samo zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o kaszy owsianej! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasza owsiana? co to, jak to, chcę!!! I kawałek ciacha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszukałam się jej trochę, ale w końcu znalazłam i pokuszę się o stwierdzenie, że jest równie pyszna, jak płatki :)

      Usuń
  4. Wygląda przepięknie! *.*
    Krajanka wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zdrowa no i na pewno pyszna owsianka. Super wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie zapiekanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na kaszę owsianą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam ja poproszę kawałeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, muszę to podsunąć pod buzie znajomym łasuchom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na owsiankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne przepis, naprawdę! Takie nietypowe i ciekawe - krajanka wygląda pysznie, z chęcią porwałabym kawałek na jutrzejsze śniadanie :) Bloga dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym zjadła taką pieczoną owsiankę na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle owsa <3 idealnie dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi smacznie, wyglądaładnie,a do tego samo zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ananasowe kwiatuszki wyglądają cudownie! Ciacho na pewno smakowało genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi smacznie, ciekawy sklep muszę zaraz obadać go dokładniej, może coś znajdę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, nie jadłam czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Apetycznie wygląda, przypomina mi batoniki owsiane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie kupiłas kasze owsianą? może się skuszę na kawałeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pobliskim sklepie osiedlowym, a wcześniej też się z nią nie spotkałam :)

      Usuń