27 października 2014

KREM Z JARZYN Z KASZĄ JAGLANĄ

Wszelkie zupy krem to idealny posiłek w chłodny dzień. Są pożywne, a jednocześnie lekkie.
Co najważniejsze świetnie nas rozgrzewają.

Ja do swojej wykorzystałam po prosu warzywa, które akurat miałam pod ręką i wyszła super zupa! ;)


Składniki:
  • 6 łyżek kaszy jaglanej (firmy OWOCOWY RAJ)*
  • 3 marchewki
  • pół selera
  • 1 pietruszka
  • 1 łyżeczka natki pietruszki
  • przyprawy: curry, imbir, sól morska, ziele angielskie, liść laurowy
Przygotowanie:
  1. Kaszę jaglaną opłukać, a następnie ugotować z dodatkiem curry.
  2. Wszystkie warzywa obrać, pokroić na mniejsze kawałki i ugotować z dodatkiem soli, liścia laurowego i ziela angielskiego.
  3. Ugotowane warzywa zblendować wraz z wywarem, w którym się gotowały.
  4. Całość doprawić curry i imbirem.
  5. Podawać z kasza jaglaną i natką pietruszki.
*Każdy czytelnik mojego bloga, zamawiając produkty w sklepie internetowym OWOCOWY RAJ, otrzyma 10zł rabatu wpisując kod "FOODMANIA10" (przy finalizacji zamówienia w koszyku)!!!
 
Kalorie:
Całość (2 porcje)- ok. 380kcal
1 porcja- ok. 190kcal

Szybkie zupy!Rozgrzewające (wege) dania EDYCJA II

23 komentarze:

  1. Ostatnio hitem u mnie są zupy krem właśnie z jaglanką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję do ulubionych, z pewnością posmakuje mi taka potrawka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkie i zdrowe danie! Dziękuję za udział w akcji SZYBKIE ZUPY!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu ale rewelacyjnie to zrobiłaś :-) zupka wygląda pysznie i jeszcze ta kasza jaglana :-) z chęcią bym zjadła miseczkę tak smakowitej zupki :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, choć u nas w ciągu dnia było nawet dość ciepło, ma się już ochotę na zupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. popieram takie zupki z tego co mamy pod ręką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na wytrawnie kremu z tej kaszy jeszcze nie próbowałam ale wygląda kusząco! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zupy.. ale jestem zupełną "nogą" w ich przygotowaniu. jeszcze długa droga przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie też ostatnio przyszła ochota na kaszę jaglaną :) zupa krem na pewno smaczna wyszła z jej dodatkiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakieś ilości wody gotować warzywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gotowałam w dwóch kubkach wody. Trochę odparowało przy gotowaniu, a resztę wywaru zblendowałam z warzywami ;)

      Usuń
  11. Podpisuję się pod pytaniem o ilość wody, bo to dosyć istotna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na rozgrzewającą zupkę. Bardzo podoba mi się dodatek kaszy do zupy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj taka zupa mi ostatnio chodziła po głowie. Wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie gęste kremy. Idealne, rozgrzewające danie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam pyszny pomysł na zupę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja lubię takie dania! zdrowe, rozgrzewające... super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby prosta zupka, z warzyw jakie każdy ma pod ręką, ale jakże smaczna! No i kasza jaglana - pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  18. super, kasza i warzywa to świetne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń