18 grudnia 2013

ZAPIEKANKA JAGLANA NA SŁODKO I MEGA PAKA !!

Dzisiaj zapukał do moich drzwi Święty Mikołaj, który był wysłannikiem firmy VOG :)

Z uwagi na fakt, że nawiązałam współpracę z firmą VOG, otrzymałam wiele super produktów.
Gdy otworzyłam paczkę i zobaczyłam, co jest w środku od razu w mojej głowie zrodziło się milion pomysłów na nowe zdrowe i dietetyczne, a przy tym pełnowartościowe posiłki i wypieki!!!
Z resztą sami zobaczcie...

  

Oczywiście mimo zmęczenia po pracy nie mogłam oprzeć się, by nie wykorzystać choćby jednego z produktów! Jak już wspominałam w poprzednim poście urzekła mnie kasza jaglana w formie ciasta i obiecałam, że niebawem pojawi się kolejny wypiek z nią w roli głównej!

Przedstawiam szybką zapiekankę jaglaną na słodko z aromatycznym cynamonem, starym jabłuszkiem i rodzynkami firmy KRESTO (muszę przyznać, że są one miękkie i słodkie oraz w żadnym calu niescukrzone).



Składniki:
  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • 1,5 szklanki mleka 0,5%
  • 2 łyżeczki stevii
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • garść rodzynek
  • 1 jabłko
Przygotowanie:
  1. Kaszę na początku opłukać dwukrotnie, aby pozbyć się gorzkiego posmaku.
  2. Gotować ją w mleku z dodatkiem stevii (na małym ogniu przez 20 min), tak by całe mleko zostało wchłonięte przez kaszę.
  3. Następnie odstawić i poczekać, aż wystygnie.
  4. Kolejnym krokiem jest dodanie do kaszy cynamonu, rodzynki oraz połowę startego jabłka.
  5. Wymieszać całość i przełożyć do naczynia, w którym będzie zapiekana.
  6. Na wierzchu można udekorować naszą zapiekankę drugą połową jabłka pokrojonego w plasterki.
  7. Nasz słodki przysmak zapiekać przez około 25 min w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.
MNIAM!!



Kalorie:
Całość (1 porcja)- ok. 380kcal

1 komentarz:

  1. o ja cie, jakie zdrowe przysmaki dostałaś!
    możesz się podzielić, nie odmówię :D
    muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń