4 lutego 2016

KOMOSOWE CIASTECZKA Z BAKALIAMI

No tak, dzisiaj internet aż huczy od zdjęć z pączkami! Bo przecież tłusty czwartek trzeba uczcić!

Ale pewnie nikogo nie zdziwi, że ja tradycyjnie będę się trzymała moich zdrowych, ale też słodkich smakołyków! :)

Oto mój sposób na chudy "tłusty czwartek" w postaci ciasteczek z komosy ryżowej z dodatkiem bakalii!


Składniki:
  • 1/2 szklanki mąki z komosy ryżowej
  • 1/2 szklanki miąższu jabłkowego (po soku z wyciaskarki)
  • 2 banany
  • kilka migdałów blanszowych
  • garść morwy białej suszonej (Green Essence)*
  • garść pestek dyni
Przygotowanie:
  1. Banany zblendować z miąższem jabłkowym, dodać mąkę i wymieszać.
  2. Z masy uformować ciasteczka, a na wierzch każdego ułożyć morwę, migdały i pestki dyni.
  3. Ciasteczka piec około 15 minut w 180 stopniach. 
 *Każdy czytelnik mojego bloga, zamawiając produkty w sklepie internetowym Green Essence, otrzyma darmową przesyłkę (przy zakupach powyżej 50zł i wyborze Poczty Polskiej z przedpłatą) lub 10zł rabatu na przesyłkę (przy wyborze innej formy, niż Poczta Polska)- wystarczy wpisać kod "DOSTAWAFOOD" przy finalizacji zamówienia w koszyku)!!!
 
Kalorie:
Całość (15 ciasteczek)- ok. 910kcal
1 ciasteczko- ok. 61kcal

4 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na zdrowy Tłusty Czwartek. Ciekawym dodatkiem na pewno jest morwa. Samej nie lubię jeść - tak mi nie podchodzi, ale z wypiekami łączy się idealnie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ciasteczka :) Chociaż mi by pączka nie zastąpiły ;)

    OdpowiedzUsuń