11 sierpnia 2014

KREM Z CUKINII Z MAKARONEM RYŻOWYM

Kolejna lekka potrawa zainspirowana zakupami na rynku ;)
Te ogromne, zielone świeżutkie cukinie... od razu zdecydowałam się zakupić jedną i tak powstała lekka zupa z cukinii ;)


Składniki:
  • pół dużej cukinii
  • 50g makaronu ryżowego nitki
  • 1 łyżeczka jogurtu naturalnego
  • koperek
  • przyprawy: sól morska, pieprz cytrynowy
  • ostropest plamisty (firmy OWOCOWY RAJ)*

Przygotowanie:
  1. Cukinię obrać ze skórki i pokroić na mniejsze kawałki, a następnie ugotować w małej ilości wody.
  2. Ugotowaną cukinię odcedzić z nadmiaru wody i zblendować z dodatkiem przypraw oraz ostropestu.
  3. Makaron ryżowy zalać wrzątkiem i odstawić na 3 minuty pod przykryciem, odcedzić.
  4. Zupę podawać z dodatkiem jogurtu naturalnego i koperku.
Naturalnie pyszna i lekka ;)

*Klikając w link każdy czytelnik mojego bloga przy zamówieniu w sklepie internetowym OWOCOWY RAJ otrzyma 10zł rabatu!!!

Kalorie:
Całość (2 porcje)- ok. 250kcal
1 porcja- ok. 125kcal

5 komentarzy:

  1. ostatnio się zakochałam w tym kremie! u Ciebie znów skradł moje serce (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy :) Z cukinii tez muszę zrobić, bo mam je aż 3 duże sztuki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że nie na temat, ale odwiedź tę stronę, polub i udostępnij lub pomóż : https://www.facebook.com/uratujmyokoemilki, pierwszy raz się tak bardzo zaangażowałam w pomoc dla kogoś... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, musiała smakować wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię cukinię w każdej postaci a ta oprócz smacznej wygląda na dietetyczną ;) coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń